Piękna figura. Powrót do zdrowia po porodzie

Nie jest tajemnicą, że wiele kobiet marzy o jak najszybszym przywróceniu dawnej atrakcyjności swojej figurze po urodzeniu dziecka. Nie zawsze kończy się to szybko, ale przy spełnieniu określonych warunków sukces jest gwarantowany!

Od śniadania do obiadu

Z jednej strony mama karmiąca piersią potrzebuje odpowiedniego odżywiania i dodatkowych kalorii, więc ścisła dieta nie wchodzi w grę. Z drugiej strony istnieje ryzyko jeszcze większego przyrostu masy ciała. Co robić? Dobrze jest ocenić swoją dietę i wyeliminować naprawdę niepotrzebne pokarmy.

Nie obejmuje: tłustych mięs, wędlin, wędlin, pieczywa, majonezu, cukru białego, napojów gazowanych, wyrobów cukierniczych. Możesz: warzywa, owoce, twarożek i produkty mleczne, zboża, pieczywo zbożowe, pieczywo bez drożdży, oleje roślinne, orzechy, ryby i owoce morza, białe mięso drobiowe i chude wołowiny, świeże soki. O ile oczywiście dziecko nie jest uczulone na którykolwiek z wymienionych produktów „dla matki”.

Posiłki powinny obejmować co najmniej 5 posiłków dziennie. Nie należy ograniczać się do płynów. Nie możesz pominąć posiłków, w przeciwnym razie produkcja mleka spadnie, a kobieta poczuje się zmęczona. Najlepiej, na godzinę przed karmieniem, mama musi zjeść, wtedy mleko przyjdzie na czas. Jeśli chcesz czegoś słodkiego, to najlepszym wyborem będą owoce, miód, suszone owoce, naturalna marmolada.

Idziemy dobrze!

Aby jak najszybciej nadać figurze piękną formę, nie możesz obejść się bez specjalnej aktywności fizycznej. Zwykłe obowiązki związane z opieką nad dzieckiem i spacerami z wózkiem się nie liczą!

Lekarze zalecają rozpoczęcie zajęć 3 miesiące po porodzie, zwłaszcza jeśli było cięcie cesarskie. Ale w praktyce, jeśli nie ma przeciwwskazań, możesz trenować za 1,5 miesiąca. Kobiety, które uprawiały fitness przed iw trakcie ciąży, wykonują w szpitalu pierwsze ćwiczenia specjalne, ale jest ich niewiele, wszystko jest indywidualne.

Charakterystyczną cechą ćwiczeń w okresie poporodowym jest ich mała intensywność i krótki czas trwania. Najwygodniej jest trenować w domu — każda mama znajdzie wolne pół godziny, nawet jeśli dziecko nie śpi dobrze i potrzebuje jej rąk.

Warto zacząć od 15 do 30 minut 3-5 razy w tygodniu. Stopniowo czas trwania zajęć można wydłużyć do 50-60 minut.

Bez rozstępów

W czasie ciąży następuje gwałtowny wzrost wagi, a skóra traci elastyczność i pęka po pociągnięciu, pozostawiając na powierzchni fioletowe lub różowe blizny — rozstępy. Użyj produktów kosmetycznych, aby zwalczyć ten problem. Na przykład wielofunkcyjny olejek Bio-Oil został specjalnie opracowany, aby zmniejszyć widoczność rozstępów i nadaje się do pielęgnacji ciała po porodzie. Nie tylko odżywia i nawilża skórę, ale także zwiększa jej elastyczność, poprawia koloryt i teksturę. Dzięki specjalnie opracowanemu składnikowi PurCellin Oil™ Bio-Oilłatwo się wchłaniają, nie pozostawiając tłustego filmu na skórze, dostarczając inne składniki (witaminy A i E, naturalne olejki z nagietka, lawendy, rozmarynu i rumianku) w miejsce ich działania. Należy go nakładać dwa razy dziennie wcierając okrężnymi ruchami w skórę brzucha, ud, pośladków i innych problematycznych miejsc.

Produkt można również stosować do zapobiegania powstawaniu rozstępów na klatce piersiowej. Podczas karmienia piersią skóra na gruczołach mlecznych może się bardzo rozciągać. W pielęgnacji piersi olejek Bio-Oil® nakładaj dwa razy dziennie przez minimum 3 miesiące.

Recommended Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Solve : *
33 ⁄ 11 =